MULTILEVELMARKETING - INFORMACE O MLM
(Zkráceně MLM), nazývaný též network marketing
je forma přímého prodeje.
Jeho podstatou je
zkrácení distribučního
řetězce na minimum.
Výrobce nebo dodavatel služeb vytváří podmínky pro samostatné podnikání nezávislých přímých prodejců.
Tak vzniká mnohovrstevní (multi-level) struktura (síť) prodeje, která je účinnější a levnější než klasický distribuční řetězec velkoskladů a velkoobchodů.
Zjednodušeně lze říci, že jde o jakousi kombinaci přímého prodeje a frenčízingu.
Společnost - tedy dodavatel služeb nebo výrobce - využívá network marketing pro snadné a samostatné podnikání prodejců - distributorů.
Distributoři pak postupně časem vytvářejí mnoho úrovňovou multi-level strukturu, tedy síť prodeje.
Síť distributorů, pak nahrazuje klasický prodejní řetězec, navíc je účinnější, levnější a stálejší než klasický distribuční řetězec velkoskladů, velkoobchodů, maloobchodů a dalších prvků.
Ušetřené peníze se hlavně rozdělí mezi zákazníky, distributory a výrobce, navíc se může každý bez omezení zapojit.
Multi level marketing je jednoduchý a transparentní systém, který při správném nastavení výrazně šetří nejen peníze.
Vyučuje se na Harvardské obchodní univerzitě a Stanfordský výzkum jako i žurnál Wall Streetu vyhlásili, že 50 až 65% všeho zboží a služeb bude již v brzké době prodáváno prostřednictvím MLM.
Pomocí přímého prodeje lze vybudovat pasivní příjem.
Jak mohu začít v MLM ?

Nejprve je potřeba se rozhodnout.
Už to rozhodnutí spoustu lidí odrazuje.
Nicméně kdo nic nezkusí, ten sice nic neriskuje, ale také nic nezíská.
Zde navíc nemáte co ztratit, jelikož tuto příležitost nabízím ZDARMA a nepožaduji žádné poplatky - nepotřebuji
Vám tyto informace, jak vydělávat pomocí MLM, prodávat...
Prostudujte si systém, při pochopení celého procesu přímého prodeje máte zpoloviny vyhráno.
Začněte si budovat pasivní příjem, vytvářejte svou downline a poznávejte další marketingové příležitosti !
V MLM se zkrátka ruší
tradiční mezičlánky, jako
jsou velkoobchod nebo
reklama.
Část ušetřených peněz
pak dostane distributor a
zbytek může být využit
na zkvalitnění a snížení
ceny produktu.