MULTILEVELMARKETING - INFORMACE O MLM

 

 

 

(Zkráceně MLM), nazývaný též network marketing 

je forma přímého prodeje

 

 

Jeho podstatou je 

 

zkrácení distribučního

 

 řetězce na minimum. 

 

 

Výrobce nebo dodavatel služeb vytváří podmínky pro samostatné podnikání nezávislých přímých prodejců.

 

 Tak vzniká mnohovrstevní (multi-level) struktura (síť) prodeje, která je účinnější a levnější než klasický distribuční řetězec velkoskladů a velkoobchodů. 

 

Zjednodušeně lze říci, že jde o jakousi kombinaci přímého prodeje a frenčízingu.

 

Společnost - tedy dodavatel služeb nebo výrobce - využívá network marketing pro snadné a samostatné podnikání prodejců - distributorů. 

 

Distributoři pak postupně časem vytvářejí mnoho úrovňovou multi-level strukturu, tedy síť prodeje.

 

 Síť distributorů, pak nahrazuje klasický prodejní řetězec, navíc je účinnější, levnější a stálejší než klasický distribuční řetězec velkoskladů, velkoobchodů, maloobchodů a dalších prvků.

 

Ušetřené peníze se hlavně rozdělí mezi zákazníky, distributory a výrobce, navíc se může každý bez omezení zapojit. 

 

Multi level marketing je jednoduchý a transparentní systém, který při správném nastavení výrazně šetří nejen peníze. 

 

Vyučuje se na Harvardské obchodní univerzitě a Stanfordský výzkum jako i žurnál Wall Streetu vyhlásili, že 50 až 65% všeho zboží a služeb bude již v brzké době prodáváno prostřednictvím MLM

 

Pomocí přímého prodeje lze vybudovat pasivní příjem.

 

Jak mohu začít v MLM ? 

 
 

Nejprve je potřeba se rozhodnout. 

 

Už to rozhodnutí spoustu lidí odrazuje. 

 

Nicméně kdo nic nezkusí, ten sice nic neriskuje, ale také nic nezíská. 

 

 

Zde navíc nemáte co ztratit, jelikož tuto příležitost nabízím ZDARMA a nepožaduji žádné poplatky - nepotřebuji 

 

Vám tyto informace, jak vydělávat pomocí MLM, prodávat... 

 

 

Prostudujte si systém, při pochopení celého procesu přímého prodeje máte zpoloviny vyhráno.

 

Začněte si budovat pasivní příjem, vytvářejte svou downline a poznávejte další marketingové příležitosti !

 

MLM se zkrátka ruší 

 

tradiční mezičlánky, jako

 

 jsou velkoobchod nebo

 

 reklama.

 

 

Část ušetřených peněz

 

 pak dostane distributor a 

 

zbytek může být využit 

 

na zkvalitnění a snížení 

 

ceny produktu.