Budoucnost konkurence

20.11.2013 13:56

Dění v celosvětovém ekonomickém měřítku se mění a je důležité, se nad touto otázkou zamyslet. Je nutné řešit věci, které budou, které přijdou. Je nutností se zamýšlet nad tím, kam se celosvětový trh nasměruje. Touto otázkou se dnes zabývá velká většina ekonomů, analytiků, zástupci a majitelé firem. Kam se trh posune za několik let a nemusí to být příští rok? Jedná se tady o desetiletí a více. Jaká bude budoucnost konkurence nejen firem, ale také jednotlivých států. Firmy se musí do budoucna zaměřit na to, jak být přizpůsobivý tomu, co si daná doba bude žádat.

Na dané téma proběhla v roce 2012 velmi zajímavá konference, které se zúčastnili lídři, majitelé a zakladatelé velkých společností. Konkrétně to byli mimo jiných Karel Havlíček, Karel Janeček a pan Ondřej Fryc.

Ing. Ondřej Fryc vystudoval VŠE v Praze obor informační management. Po nabití zkušeností  v letech 1995 – 1997, kde působil v Nizozemské obchodní komoře, v roce 1997 založil marketingovou agenturu. V roce 2000 položil základní kámen k internetovému byznysu. Byl přizpůsobivý, a tudíž se stal konkurence schopný, protože nabídl to, oč si trh žádal. Později svojí firmu přejmenoval na Internet Mall, která přešla na holdingovou strukturu. Vznikl Netretail Holding.

Ing. Ondřej Fryc je generálním ředitelem společností MALL.CZ a Netretail Holding, který expandoval na zahraniční trhy. Má obchody v ČR a na Slovensku, ale také v Polsku, Maďarsku a Slovinsku. Stal se držitelem prestižního ocenění MasterCard Obchodník roku 2012 a MasterCard Osobnost obchodu 2012.

Jeho vystoupení na dané konferenci, kde se řešilo téma budoucnost konkurence bylo velmi přesvědčivé a působivé. Doporučujeme si danou konferenci vyhledat a zhlédnout.